Monday, July 13, 2015

Kad Ghayo 2015 | Sheda Ucu, Inani Hazwani, Suria Amanda

Tahun ni tak semeriah tahun lepas...Tahun lepas hampir setiap minggu Sally dapat kad raya...tahun ni tak pulak begitu...mungkin sebab Sally lewat sangat kasi kad dekat orang kan..hihihi...

So, tahun ni ada 3 orang je yang hantar..hihihi...tapi kad ada 4...kenapa?


Kad yang atas ni daripada blogger Sheda Ucu, Inani Hazwani...Dua-dua menggunakan tema hijau...cantik...kad Nani rasanya kak Azhafizah yang edit kan..? yang Sheda Ucu punya, comel je...dan yang paling best ada siap Ayat Seribu Dinar kat belakang tu...


Dua kad lagi ni daripada kat Suria Amanda...hahahaha...dah kenapa sampai dua kan...? itu tandanya dia sayang gila kat Sally! kahkahkah!! Macih la akak...Kalau tak kesian Sally takde orang nak hantar kad raya...sedihh wooo...hihihi...Cakap dengan Dania, mintak maaf tahun ni takde duit raya untuk dia...kak Sally semputttt~

Hehehe...Sape yang dah dapat kad raya daripada Sally..? tak nampak pun...huhuhu

10 comments:

  1. bestnya.. allene dapat 1 je... tu pun dah happy sangat.

    ReplyDelete
  2. Hihihi. Memang tempah kat fiza pun. hehe :D

    ReplyDelete
  3. Untuk tahun depan emailkan alamat pada Zumal, boleh Zumal tambahkan koleksi kad raya tu...

    ReplyDelete
  4. Untungla dpt kad raya. Sy tahun ni takde sebab sy pun takde bg kad kt org. Hahahaha

    ReplyDelete
  5. Wowww kad raya cantik2 sally terima...yeyyyy lagi membara nak beraya kan...happy for u adik!

    ReplyDelete
  6. wah ada lagi blogger rajin hantar kad raya kan

    ReplyDelete
  7. comel kan.. masih hntr kad raya.. kad Sally pun CT dah dapat.. nanti CT tayang k..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!