Jenis-jenis kasut perempuan.

3:27:00 PM Sally Samsaiman 7 Comments

Perempuan, kalau dia cakap takde kasut nak pakai...jangan la percaya! hahahaha...sebab perempuan ni mmg suka beli dan simpan kasut...tapi kalau dia cakap "takde kasut nak pakai" itu sebenarnya membawa maksud tiada kasut yang sesuai untuk dipakai pasa satu-satu majlis tu...so, jangan la salah paham pada kami...hihihi...

Kat atas tu ada banyak jenis kasut yang mungkin kita biasa nampak tapi tak tau nama dia kan...hiihi...berapa banyak daripada kasut yang ada dalam list ni korang ada jugak...? Sally ada 3-4 jenis je...sebab yang lain mmg kasut sally banyak sandal je...hihihi...takut nak pakai heels laa...sebab badan berat kan..hihihi...

You Might Also Like

7 comments:

  1. i think it' s better to say " kebanyakan perempuan"
    sebab bukan semua perempuan macam yang di highlightkn kat atas... hehe

    ReplyDelete
  2. haha baru tahu :) thanks kak sally for the nice info

    ReplyDelete
  3. sy ada dua je kot. satu wedge tu pon stdby je le kot kene pakai tinggi sket. tapi itu pun tgi skettt jerk hihi. lagi satu flat shoe, hari-hari pakai sampai slipar pon takdek hihi.

    ReplyDelete
  4. Hahaha. Paling suka kitten heel tu :D

    ReplyDelete
  5. pergh ! zaza lebih kurg 7 kot muahahaha.. tpi selesa guna ballerana flats hihihi.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!