Goodies daripada SAFI.

8:48:00 AM Sally Samsaiman 4 Comments


Goodies ni Sally dapat selepas menghadiri event SAFI RAMADHAN AL-MUBARAK : Iftar bersama Nora Danish & Hanis Zalikha 

Sebenarnya Sally ni jarang sangat pakai krim atau apa-apa kat muka ni...bukan sebab dah cantik tapi sebab malas...percaya laa...Sally boleh bertahan dalam seminggu je pakai anything...lepas tu kelaut...tapi kalau kena review, baru la Sally bersungguh-sungguh..InsyaAllah...

So, macam biasa laa...semua ibu punya...hahahaha...kecuali ubat gigi tu laa...

You Might Also Like

4 comments:

  1. aini suka pakai safi pencuci muka tu.. yang manggis tu bau sgt wangi pastu kulit muka jd lembut sgt slps pakai..hehe

    ReplyDelete
  2. bestnya...sebab sy mmg pakai safi...

    ReplyDelete
  3. Kalau adik saya yang dapat, memang sukalah dia sebab dia pakai Safi.

    ReplyDelete
  4. malas jugak.. boleh geng.. tp ni dah dapat..
    tepek jela Sally =D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!