Rezeki Ramadhan!

12:56:00 PM Sally Samsaiman 12 Comments


Sebenarnya lama dah dapat...masa awal-awal Ramadhan yang lepas...tapi sebab tak berkesempatan nak update, baru harini la dapat update...

Kisahnya bila Sally tak sempat nak membeli barang dapur masa sebelum puasa...jadinya untuk membeli kurma pun tak dapat....Masuk office je big boss bagi sorang dua kotak...

Time tu rasa seronok! Rasa happy nak puasa...selain daripada jimat duit...dapat la berkat dengan berbuka...Berbuka dengan kurma...

Semoga murah rezeki lagi dato'! :)

You Might Also Like

12 comments:

  1. alhamdulillah...boleh buat berbuka kan sally..

    ReplyDelete
  2. kita pun banyak gila kurma..smp rasa kena buat benda lain dgn kurma itu

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. kzaza pun dpt 2 kotak bos berasingan.. rezeki.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah! murah rezeki sally. selamat berbuka!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki Sallay ..Tahniah

    ReplyDelete
  6. Kurma apa ni ye..lawa kotak nya...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah murah rezeki kak Sally :)

    ReplyDelete
  8. Sampai dua kotak bos bagi. Cukup stok sebulan tuh!

    ReplyDelete
  9. siapa yg makan kurma setiap hari,akan dijauhinkejahatan darinya

    ReplyDelete
  10. baguslah bos Sally ni.. pemurah =)

    ReplyDelete
  11. Ramadhan tiba. Marhaban ya ramadhan.. Eh ttbe tringat lagu tu plak. Hehe
    Alhamdulillah rezeki bulan puasa tu huhu

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!