The elemelons!

4:54:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments


Serius, Sally tak pernah terfikir benda ni...hihihi...betul jugak...dunia ni terdiri daripada 4 elemen, ada air, tanah, api dan jugak udara....Kalau check dulu Sally ni elemennya Air, pasal tu Sally tenang...tapi sekali marah terus Tsunami laa...hahahaha...tapi itu semua tak tau la betul ke tidak...muehehehe...

Sebenarnya share sebab comel je..hahaha...boleh macam tu?

You Might Also Like

6 comments:

  1. Aah kan. Tak pernah terfikir pun. Hiksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa firemelon takde!! *hendak kaki :P

      Delete
  2. Alololo, cutenya kalau semua melons ni wujud :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia hidup lg akak suka! buat gomel..tapi firemelon tak la...panas :P

      Delete
  3. Replies
    1. macam Sallymelon! hahahaha...sama comel kan :P

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!