Happy holiday!

11:49:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments

Salam Jumaat semua!

Kalau yang bekerja, minggu ni minggu yang paling gembira kan...minggu cuti panjang...bukan setakat Sabtu Ahad je...hahahaha...Sally pun sama...

sekarang ni Sally dah pun selamat berada di Kluang, Johor...datang kenduri ke rumah mak cik Sally yang baru beli rumah kat sini...Sambil datang kenduri sambil menjengah ke rumah baru la...atleast dapat jugak berjalan masa tgh cuti panjang ni...kalau tak, duduk melangok je kat KL tu..huhuhu..

Kalau sesapa ada kat area Kluang ni, roger la Sally...boleh la ngeteh ke ape...huhuhu...

Papepun, Sally nak ucapkan Selamat Hari Pekerja & Selamat Hari Wesak...Selamat bercuti ye semua!


You Might Also Like

10 comments:

  1. Selamat bercuti kak Sally :)

    ReplyDelete
  2. Slmt brcuti2 juga ya sally

    ReplyDelete
  3. kak sally pergi mandi air terjun lahh. la kak sally org kl ke ? hehe free2 jom la lepak kat kl. gituu. hehe

    ReplyDelete
  4. oi oi bila nak jumpa niii? huhu. takyah tunggu yg lelain lah. sape yg free kite bawak. hikhik.

    p.s happy holiday jugak lah. :D

    ReplyDelete
  5. selamat bercuti.. lawa musang tu.. macam kurama je.. hehehe

    ReplyDelete
  6. syoknya bercuit..br follow blog awk..hihihi

    ReplyDelete
  7. yes.. best cuti lelama kan.. saya mmg akan cuti lamaaaa kali ni.. sebab dah tak keje.. hoho..

    ReplyDelete
  8. esok dah start keje balik..hehehe

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!