Wordless Wednesday! [Kenapa tak kahwin lagi..?]

9:00:00 AM Sally Samsaiman 12 Comments


Perghhh...Kalau ada yang berani jawab macam ni...

Sally salute!

Sally kalau jawab macam ni mau kena cili..ihiksss...

Tapi...utk "makcik" mulut puaka, disarankan buat!

You Might Also Like

12 comments:

  1. Tahun lepas Saya selalu jawab macam ni ..
    ^_^
    Tahun ni yang bertanya pun mendoakan sahaja .. alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. ha ha ha, makcik mulut puaka.... gitchewss...alaaa, sampai jodoh kahwinlah yer tak? tu biasa...bila belum kahwin tanya bila nak kahwin, bila dah kahwin tanya bila nak dapat anak, bila dah dapat anak, tanya bila nak menambah anak lagi seorang...wakakakaka...cliche sangat...

    ReplyDelete
  3. haha..kasi idea ni kak sally..sejak blik cti mid sem ni,,soalan tu jer slalu ditnya..naik rimas tlinga dayah

    ReplyDelete
  4. pernah melaluinya sally...buat dang jelah....hahah

    ReplyDelete
  5. Hehe...jodoh tu rhsia Allah..mana la kita tau kan..

    ReplyDelete
  6. as salam sally, morning !
    manusia ni memang tak lekang dengan pertanyaan.. ada je benda yg dia nak tanya kan ? so kpd sape2 yg mengalami tak kira apa jua.. sabo je la..

    ReplyDelete
  7. you try this answer lagi rare..
    Hahahaa..

    http://syidamenulis.blogspot.com/2015/04/bila-mak-cik-nak-meninggal.html

    ReplyDelete
  8. sy pnh ditanya sedemikian 7 masa tu mood tgh x elok so sy jawab "naper x tny bila nak mati?"

    ReplyDelete
  9. Dl dh lali sgt soklan bab2 kawen ni smpai sakit ati pikir tp bl mmg jodoh kita sat ja jln Allah bg.x smpai 3 bln dh nikah kawen...pssstttt...kita pon kwen lmbt.dh msuk 3 series br kwen :p

    Berdoa & teruskn bdoa :)

    ReplyDelete
  10. boleh.. jawab kalo yang tanya tu kengkawan or beza umur dekat2 kot..
    buat2 gurau.. kalo makcik2 tanya x brani la.. kang katanya biadap lak.. ye dak..
    dilema kita dibuatnya..

    ReplyDelete
  11. Hahahaha. malasss dah nak jawab soalan bila orang tanya bila nak kawen. Grrr :D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!