Wordless Wednesday! [Guess who?]

3:21:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments

This is soooooo me! sooooo true!

p/s : Yg lagi best...kebanyakkan yg mintak nasihat dah selamat nikah :)

You Might Also Like

8 comments:

  1. jung yong hwa tak masuk meminang lagi ke?
    tengah kumpul duit lah tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tak nak masuk Islam kak...so, kena bantah dengan keluarga...

      fuyooo! drama sangat! hahahaha

      Delete
  2. adalah tu nanti yang akan masuk meminang tu...

    ReplyDelete
  3. haha, nak dapat mat Korea kot, tu yang lambat sikit tu sebab nak kena import, hehe ^_^v

    ReplyDelete
  4. soon cik sally... ada punya... hehehehe..

    ReplyDelete
  5. adus sakitnyaaa tu disini.. tapi memang pun. yang diorang2 tu yang berkapel la nak kawen la..
    macam xdak orang lain nk mai mintak advice.. yang single juga dicarinya..

    ReplyDelete
  6. Pas ni msti sally plak yg menyusul amin hhehe

    ReplyDelete
  7. Kita minta nasihat part kedai korea mane yang sedap je selalunyaaaa. Hahahaha.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!