Wordless Wednesday! [Bahana Duit]

8:00:00 AM Sally Samsaiman 4 Comments


Sekarang ni, kalau ada duit...nak belajar pun mudah je...tapi kalau yang kurang berkemampuan tu...mendaki, berusaha pun belum tentu ada..

Tu belum masuk yg kaki bagi rasuah..

-____-

You Might Also Like

4 comments:

  1. Betul tu kak Sally. Kalau ada duit, senang sikit nak belajar. Kurang sikit benda nak risau.

    ReplyDelete
  2. sebenarnya sally , berdasarkan pengalaman. makin besar gaji kita. Kita besar kerak kita. Dulu masa konah gaji sikit. Rasa macam aman je tak banyak apa commitment . tapi bila dah naik sikit...makin tak cukup. Wondering...apa-apa pun konah bersyukur.

    ReplyDelete
  3. Teringat dgn status 'somebody', yg berpendidikan tak semestinya pandai. Adakalanya yang tak berpendidikan itu pandangannya lebih jauh, cuma kurang bernasib baik dalam soal kewangan utk melanjutkan pelajaran.. Hurmm..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!