Wordless Wednesday! [Doa, Jodoh]

8:30:00 AM Sally Samsaiman 7 Comments


Selalu kita berdoa supaya dapat dengan orang yang kita inginkan...tapi mana tau ada orang lain jugak yang berdoa supaya kita jadi jodoh dia..kan?

Jodoh tu rahsia Allah :)

Selamat pagi...!

You Might Also Like

7 comments:

  1. jodoh kita adalh yg terbaik utk kita..

    ReplyDelete
  2. justeru itu , jgn kecewa jika apa yg kita nak tak dpt ...

    ReplyDelete
  3. betul dik,jodoh rahsia allah...nice words

    ReplyDelete
  4. Betul tu Sally. Ce sebut nama Nurie , mungkin berjodoh nak gomonae sesame lagi nanti. Ekekeke.

    ReplyDelete
  5. Betul juga ya. Saya tak pernah pula fikir benda macam ni. Thank you kak Sally :)

    ReplyDelete
  6. saya tak sebut sesiapa pun..tapi saya harap 'si dia' sebut la nama saya..hahaha

    ReplyDelete
  7. aaaaa sweetnyaa sweetnya =D
    ada ke orang yang sebut nama CT ni miahahaha..

    amin. moga kita semua ended up dengan orang yg terbaik buat diri masing2..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!