REVIEW | Demonic

9:28:00 AM Sally Samsaiman 6 Comments

Sepanjang minggu lepas, Sally hanya tengok wayang cerita-cerita yang berunsur komedi dan jalan cerita yang agak berat, tapi minggu ni sekali lagi Sally dapat pas Tayangan Perdana, kali ni untuk cerita seram yang diarahkan oleh pengarah James Wan, Demonic.


Storyline 
Written and Produced by the master of horror James Wan. James Wan presents DEMONIC which takes place after the massacre of five college students in an abandoned house. Police officers and a psychologist begin to unravel the murders of five people who were killed while trying to summon ghosts. They uncover clues to what began as an innocent ghost-hunting excursion but eventually turned into a terrifying escapade involving the sinister house of hell itself which has supernatural evil forces.

Director 
Will Canon, James Wan 

Casts 
Maria Bello, Frank Grillo, Cody Horn, Dustin Milligan 

Genre 
Horror 

Jujur kata, Sally mmg bukan peminat filem seram...tapi bila dapat pas untuk filem Demonic ni, Sally terus terasa nak g tengok...mungkin sebab kejayaan pengarah James Wan dam filem "The Conjuring" sebelum ni buatkan Sally yakin filem seram beliau mmg lain daripada yang lain...!

 Jalan cerita dia biasa je tapi elemen seram yang dia cuba buat mmg sangat buat kita tak lena tidur malam..hahahaha...papepun, filem yang takkan menyesal kalau tengok pun..!

You Might Also Like

6 comments:

  1. pehh memang idok lerr nak pegi tengok cerita hantuu, hahahaa

    ReplyDelete
  2. jeles tengok org dok update tengok wayang je.. dah setahun lebih tak tengok wayang since ada anak.. beli dvd pon x syok nak tengok.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. macam best je cerita ini :-)

    ReplyDelete
  4. aaaargh citer seram no no no.. memang tak pegi tengok =P
    kalo tngk kat rumah pun duduk jauh2..

    ReplyDelete
  5. tgk duk google cerita best kat wayang skrg nie .. ahaha.. dominic nie pun mcm best

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!