Wordless Wednesday! [Every mom's dream]

10:30:00 AM Sally Samsaiman 9 Comments


Bukan takat mak-mak je...

Sally pun sangat memerlukan!

You Might Also Like

9 comments:

  1. Memg sgt2 diprlukn..ehh header sally suda tukar baru

    ReplyDelete
  2. Folder tu first time dengar. Tapi, washer dengan dryer tu memang nak especially dryer. Masa balik Malaysia hari tu, malas gila nak jemur baju sebab dah lama tak jemur baju. Dekat sini asyik guna dryer je. Senang dan pantas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Folder tu tak wujud sayangku..hehehehe...tu cuma impian seorang perempuan yg malas nak lipat baju macam kak sally :P

      Delete
  3. Eh2, kita pun nak jugak boleh..hehe

    ReplyDelete
  4. huahua kalo kena pilih satu aje..
    folder pun jadilah.. itu yang paling bercinta nak buat..

    ReplyDelete
  5. semua tu akak mmg perlukan..coz im a mom...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!