Wedding waktu malam..?

6:28:00 PM Sally Samsaiman 9 Comments

Malam ni ada dua orang rakan sekolah Sally yang akan bertukar status kepada isteri orang...syukur rasanya...tapi Sally cuma dapat datang salah satu je sebab kedua-duanya buat majlis pada waktu malam...dan Sally terpaksa cara yang agak dekat dengan rumah Sally...

Rasa ralat jugak sebab kedua-duanya dah bagi kad kan...so, macam rasa bersalah pulak kalau tak dapat pergi...tapi InsyaAllah kalau dapat lari sekejap ke kan...mmg akan cuba jugak pergi la...dah la masa serentak...

hehehe...malam ni pakai baju kurung je...sebab takde baju yang fancy pun walaupun nak jejak majlis kat hotel pun...hehehehe...hopefully semuanya berjalan lancar untuk kedua-dua pasangan :)

#Throwback : Wedding cake kakak :)

9 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!