Baby Aleesa Maisarah :)

12:39:00 PM Sally Samsaiman 16 Comments

Sabtu lepas Sally dengan kawan-kawan zaman kolej dulu sempat la ke rumah kaunselor Sally yang baru bersalin...Dah lama tak jumpa dia sebenarnya...Sally mmg agak rapat dengan kaunselor lepas jadi ahli komuniti untuk majlis orientasi buat 4 semester masa kat KPM Beranang dulu...


Ni la Aleesa Maisarah..(entah betul idok eja nya) hahaha...sebab semua nama anak kaunselor Sally start huruf 'A' dan ada Maisarah..hahaha..tu yang jadi hilang ingatan kejap...Aliya, Alina, Alisa..yang last ni pun Aleesa..hahaha...entah la..habis combination dah..kekeke..


Nampak tak baby suka dgn Auntie Sally...sbb Auntie Sally macam tilam Vono kak Ziana Zain tu... -___-''


Saje tak puas hati..hahaha...ni Syifa'...



Ada Kak Kim, Shazlan, Adib & Syifa'...lepas tu ajak sekali model kecik molek masuk dalam gambar..hehehe...best woo...g sana dapat makan mee kari...aisehmannn...yg best sebelah rumah ada swimming pool...tapi tak masuk ye...sebab takde baju lebih (malu pun ya jugak)..hahahaha...

overall, happy!

16 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!