Wordless Wednesday! [Islam itu mudah & memudahkan]

6:00:00 PM Sally Samsaiman 4 Comments


Walaupun betul...selalunya tetap kita cari cara yang melalaikan...cuba la sesekali berpaling kembali pada ISLAM...Islam itu mudah & memudahkan...Semua jenis terapi ada pada ajaranNYA :)

4 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Bubur atau pengat.

11:33:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments

Orang melayu kita mmg suka makan dessert "kampung" macam ni daripada dessert yang lebih ke arah barat yang cepat muak...itu pada pandangan Sally laa...orang lain Sally tak tau...tapi Sally mmg suka makan baik bubur atau pengat...

Kalau selera Sally...Sally suka makan pengat pisang, pengat durian, bubur jagung, bubur cha cha, bubur gandum dan yang paling favorite...bubur pulut hitam...hehehe...mmg kalau dapat bubur atau pengat...Sally dah tak pandang dah nasi atau benda lain...camtu jugak kalau g kenduri kahwin..hahaha....



Ini bubur pulut hitam yang mama masak Ahad lepas...siap bertambah-tambah kot makan...benda lain semua tutup mata je...hahahaha...korang suka makan pengat / bubur?

10 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Wordless Wednesday! [The World's Longest Interview]

9:37:00 AM Sally Samsaiman 4 Comments


Ini kalau Sally...mau sempat berjanggut dulu...hahaha...kasar jokes dorang pun...kreatif sangat!

4 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!