Wordless Wednesday! [ilmu]

7:30:00 PM Sally Samsaiman 4 Comments


Yang penting, setiap apa yang kita lakukan..Niat kerana Allah SWT..

^___^

Sayang Sally? Klik SINI & SINI.. Pretty please~

p/s : Kedekut ilmu adalah orang yang tamak. Kekeke


4 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Wordless Wednesday! [The Simpsons]

3:02:00 PM Sally Samsaiman 6 Comments



p/s : Tumbler kat atas tu Boice Indonesia yang jual...tapi no shipping to Malaysia. Me is SAD!

6 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Wordless Wednesday! [Earth]

2:00:00 PM Sally Samsaiman 9 Comments


Earth for sale?
Like seriously..?
Jual dekat sape..? Megatron ke Bumble Bee??

Hahahaha...

Malaysian.

p/s : Sayang Sally? Klik SINI & SINI.. Pretty please~

9 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Logo Protege Mia Liana.

11:46:00 AM Sally Samsaiman 19 Comments

Kalau yang mana ingat, pada awal Januari yang lepas...Sally dah terpilih sebagai protege ketiga kepada blogger kak Mia Liana. Dalam entry beliau, Logo Protege Mialiana.com, kak Mia ada cakap pasal satu harapan dia yang dia nak anak didik dia meletakkan banner yang melambangkan perhubungan kami...so, here you are!


Dalam entry tu jugak ada bagi tau pasal protege Mia Liana yang kelima kan...hahaha...Sally dah tau dah sape...tapi belum boleh released kan lagi siapa dia...so, kalau korang nak tau sape dia...korang kena la tunggu kak +Mia Liana umumkan siapa nanti...alaaa...x lama dah...insyaAllah dalam masa yang terdekat ni jugak...

Sebenarnya, Sally gembira sangat bila ada orang didik dalam dunia blog ni...takde la kita terumbang ambing kan...terima kasih sangat kepada kak Mia yang sudi didik Sally...kalau tak...entah kemana la hala tuju Sally kan...Walaupun kak Mia ajar hampir semua yang dia tau, tak sikit pun dia mintak apa-apa balasan, dan Sally sendiri pun tak mampu nak bagi apa-apa...harapan Sally semoga Allah berikan ganjaran yang setimpal dengan usaha kak Mia mendidik...

okay la...dah jauh sangat membebel haa...kekeke...

Love ya! :)

19 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Wordless Wednesday! [Sofa]

10:08:00 AM Sally Samsaiman 13 Comments


Ini mmg betul-betul jimat!

Hahahaha...tak payah beli sofa yang harga ribu riban.....

p/s : Sayang Sally? Klik SINI & SINI.. Pretty please~

13 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Wordless Wednesday! [Diet]

8:30:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments

Tapiiii...yang selalu ajak Sally makan tu kawan baik Sally...

Camne ni...?

-____-''

p/s : Sayang Sally? Klik SINI & SINI.. Pretty please~

10 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!