Kampung Baru view.

12:36:00 PM Sally Samsaiman 16 Comments


Malam Jumaat lepas, Sally, kakak dengan mama berjalan ke Kampung Baru...hehehe..bukan sengaja tapi sebab ada keja sikit malam tu...balik pun dah lewat..

Sally jarang ke Kampung Baru sebenarnya...tapi bila dah alang-alang ada kat sana ajak la mama berjalan tgk KLCC...gagah oii orang yang lahir kat KL nak tgk KLCC waktu malam...boleh? Kekeke...

Tapi serious la...tengok lampu waktu malam kat bandar ni lain feel dia...tapi kalau dapat tengok bintang kat kampung lagi seronok kan?

16 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!