Kelas habisss awal!

5:53:00 PM Sally Samsaiman 23 Comments


Ikut hati nak letak gambar sendiri..bila fikir kalau sally buat macam kat atas..buruk sangat rupanya..hahaha...so, letak la gambar Min Hyuk...lalalala~ 

Hahaha...hari ni kelas habis awal..sebab budak laki bodek lecturer nak balik tengok Piala Thomas..hahaha... xkisah la janji balik awal kan? Heee~ 

**happy face!** 

23 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Stupidos Trivia..

2:40:00 PM Sally Samsaiman 9 Comments


Hahahaha...okay! yang ni mmg sumpah hilarious gila...Sally bila terfikir kadang-kadang dalam kartun kan...mesti ada aksi-aksi yang macam ni...kadang tu kita tengok je tapi langsung tak pernah terfikir kan...Lagi satu Sally terfikir..macam mana tangan doraemon yang bulat tu pegang barang...heee~

Apa lagi ek scene yang tak masuk akal dalam kartun???

p/s : Dalam kelas ^___^

9 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!