Heading back to Malaysia.

7:47:00 PM Sally Samsaiman 14 Comments


Haluiiii.... Sally tgh tunggu flight...nak balik ke Malaysia... Flight agak lambat...hahaha...padahal boleh je balik awal-awal kan...hehehe..

Korang buat ape je hari ni...hehe..ada ke yang sambung cuti ? Yela..kan selasa cuti kan..doakan sally selamat sampai ye...


Beli kat 7-eleven semalam...gila kau...kat Singapore.. 7-11 pun jual Starbucks.. Hahaha...another one hour before boarding.. Lamanya...

14 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Selamat Hari Ibu!

3:28:00 PM Sally Samsaiman 9 Comments

Sally masih di Singapore...
tapi masih lagi nak ucapkan Selamat Hari Ibu buat ibu dan juga mama sally dan jugak semua blogger yang dah bergelar ibu atau yang menghampiri title tu....

untuk Puan Jahara & Puan Surina,
Selamat Hari Ibu to both of you...
Thanks for making me the greatest daughter that having you guys as part of my life...
Nothing can ever changed my love to both of you...
Saranghae! :)

untuk semua blogger yang bergelar ibu,
Sally ucapkan Selamat Hari Ibu...
dan terima kasih bagi pihak semua anak-anak yang ada dalam dunia ni...
you're the greatest one! :)


9 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!