My Life Quotes.

4:30:00 PM Sally Samsaiman 17 Comments


Dalam hidup ni...kita akan berkenalan dengan pelbagai jenis orang yang mempunya 1001 perangai, cerita dan juga muslihat...Ada yang mmg ditakdirkan untuk menjadi kawan, ada yang ditakdirkan untuk menjadi sahabat dan ada jugak yang menjadikan kita kawan atas sebab tertentu...

Tapi akan sampai satu masa nanti, bila akan ada yang datang kepada kita tanpa memerlukan balasan apa-apa...Mereka ini yang akan sentiasa menjadi pendamping kita, menjadi pendorong, pembimbing dan juga menjadi antara mereka-mereka yang akan tunjukkan kita kelebihan yang ada dalam diri kita...

dan, Sally masih menunggu mereka.

17 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

At Home Spa Treatments!

3:00:00 PM Sally Samsaiman 7 Comments

Sape suka pergi spa..? Sape tak pernah pergi spa..? Sape rasa spa seronok...?
Sape rasa g spa mahal..? *Sepantas kilat sally angkat tangan! 

Hahahaha...selalunya perempuan la terutamanya kan...mesti rasa seronok kalau dapat relax, manjakan diri dekat spa kan..? Tapi bila dapat tau harga pakej dekat spa terus masing-masing sengeh macam kerang busuk sebab mahal sangat kan...?

Hari ni sally nak bagi satu cara camne nak dapatkan "At Home Spa Treatments"


Tadaaaa!
Hehehe...mesti korang suka kan...dapat buat spa sendiri dekat rumah..? boleh la ajak mak ke kakak ke adik ke...suruh join sekali...boleh la fefeeling macam dekat spa...yela..korang buat utk mak, kakak buat utk adik dan vice versa la kan...so, please la ada Win-Win situation..hihihi...

Kalau dah cuba nanti bgtau sally outcome dia ye...sebab sally malas nak cuba..hahaha...pakai mask daripada Etude House jela gamaknya...hehehe...pastu pakai je set spa yang kak +Mia Liana bagi...

^____^

7 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Sunway Lagoon.

10:00:00 AM Sally Samsaiman 8 Comments

The view from Sunway Hotel Resorts & Spa, Petaling Jaya.


View masa sally menghadiri ISES 2014...tengok daripada ballroom hotel...dah la tgh hujan...tapi mmg teringin gila nak terjun ke sana...huwaaaaa~ rasa macam nak ambik cuti satu hari dah mandi puas-puas...bak kata kakak ipar sally...kan musim kena catu air ni...kita mandi kat Sunway Lagoon jela..hahaha...


Yang paling sally nak naik ialah Vuvuzela ni...Vuvuzela merupakan permainan air paling besar dekat Malaysia ni dan ada dekat Sunway Lagoon...huwaaa~ teringin gila kot nak main....tengok dari jauh terus nampak...rasa macam nak terjun...tapi bila fikir jauhnya nak sampai kesana sebelum kepala retak..baik lupakan la...hahaha...ada sesape dah pernah main Vuvuzela..?

*Baik jangan jawab YA!

8 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!