Random Talk Part Two.

7:50:00 PM Sally Samsaiman 22 Comments

Dalam dunia ni...kadang-kadang kita tak tau apa yang akan jadi kat kita..mungkin kadang kita kat atas...kadang kita kat bawah...kadang kita sihat, kadang kita sakit...kadang kita senyum, kadang kita menangis...

Minggu ni minggu di mana sally rasa saly berada dibawah dan menangis...entah kenapa..terlalu banyak dugaan pada minggu ni...mungkin silap sally ada dimana-mana...mungkin Allah nak uji...mungkin Allah nak bg sally dekat dengan DIA...who knows..?

Nak meluah tak tau nak luah kat sape..nak menangis dah takde airmata, nak berlagak tabah..mmg tak terdaya...so, cuma boleh berharap semua benda yang terjadi ni cepat-cepat la settle...tu je yg boleh berharap skrg...

22 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Le Tour De Langkawi

1:02:00 PM Sally Samsaiman 16 Comments

Hari ni..finish line..stage ketiga..hehe..sally mmg selalu akan ada masa Le Tour de Langkawi..sebab arwah papa dari dulu lagi terbabit dalam program ni..sampai la sekarang abang sally pulak yang teruskan legacy...





Hehehe..mmg awal sampai..ni pun dorang still ada kat Serdang...around 20min lagi sampai laa..menunggu dengan penuh sabar..bukan sebab nak jmpe abang..sebab nak kumpul merchandise je..Untung-untung dapat baju free..hahahaha...

16 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Teh Jagung.

9:30:00 AM Sally Samsaiman 24 Comments

mesti korang pelik kan..first time dengar teh Jagung...teh Jagung ni bukan la macam air jagung yang elok warna kuning yg jual kat pasar malam tu..tapi teh ni teh yang sally selalu minum kalau g makan makanan Korea kat Gomonae...



Bohong kalau sally ckp sedapkan? Sebab pada hakikatnya..mmg dia tawar la..nama pun Korean tea...mmg takkan ada rasa pape..tapi kalau sally, sally suka je...

24 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!