Heading home.

1:43:00 PM Sally Samsaiman 31 Comments


Yeay!
Menunggu.
Menunggu si Merah putih masuk..so,nanti dah boleh masuk dan terbang ke Malaysia..tak sabar nak touch down Kuala Lumpur.


Tetiba kat sebelah ada Korean Air..kalau buat-buat salah naik boleh tak?? Hahaha..titew nak jumpa dengan yonghwa...huhu..boleh tak?? :)




31 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Rindu Malaysia.

7:05:00 AM Sally Samsaiman 31 Comments

Hari ni dah nak blk ke Malaysia..seriously rindu Malaysia..rindu makanan..rindu keluarga..camne la nak hidup kat luar kalau jauh kejap dah rindu kan....hahahaha...

Mmg pergi ke Ho Chi Minh ni sekejap je..sbb pergi whole division in office kan..kalau tinggal lama-lama..mau meroyan bos sbb takde org nak buat kerja..hahahaha..Ampun bos!



Hehehe..sape rindu sally?? Hahahaha...ke korang sebenarnya nak tau sape yang menang GA je ni..hikhik...

Doakan sally selamat sampai ye.. :)

31 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!