Wahai airmata, berhenti la.

8:31:00 PM Sally Samsaiman 29 Comments


Al-fatihah...semoga di syurga tempat mu wahai Siti Najwa Atikah...

Tak dapat nak tahan sebak. Bukan niat nak meratapi, tapi ketahuilah Syifa' dah macam sebahagian daripada sally...kesakitan yang dia rasa...sikit sebanyak effect pada sally...arwah pun sally dah anggap macam adik dah....

Mintak tolong jangan pertikai airmata yang sally curahkan...sebab korang takde kat tempat sally sekarang...Mungkin kematian dia takde sebarang effect pada korang...tapi bagi sally, kematian dia macam kehilangan seorang ahli keluarga yang dekat....duka yang Syifa' rasa...

Sebak makin dalam bila hari ni merupakan hari ulangtahun kelahiran mama mereka...Ya Allah...berat dugaan ni....

Semoga tabah wahai sahabat....kekuatanku bersamamu, Syifa'.

14th January 2014

Al-fatihah.

29 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Minta tolong warga Sarawak yang berhampiran dengan UNIMAS!

5:00:00 PM Sally Samsaiman 38 Comments


salam pagi...kami warga KPMB dikejutkan dengan kehilangan adik kepada kawan baik sally, Syifa' yang kini belajar di UNIMAS, Sarawak...Najwa ni budak yang baik...sally tak rasa dia akan buat benda-benda yang tidak elok....masuk hari ni dah 4 hari dia hilang tanpa sebarang berita...handphone dan semua barangan peribadi masih ada dalam bilik dia di UNIMAS....

So, kepada blogger atau sesape yang berada berdekatan dengan UNIMAS...sally mohon jasa baik korang tolong hubungi sally atau syifa' jika ada ternampak atau ada berita berkenaan Najwa....sayu hati sally tengok keadaan Syifa'...dah la minggu depan dia nak daftar untuk sambung belajar....

Mintak tolong korang doakan keselamatan dia ye...Syifa' dan kakak sulung dia, kak Nadya dah selamat mendarat pada pukul 8.45 pagi tadi....semoga takde perkara buruk yang berlaku ke atas Najwa...tetiba nak nanges pulak bila terkenangkan Syifa' yang jauh...

38 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

CNBLUE 4th Anniversary.

12:42:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments

Dalam mana kegembiraan kita menyambut hari keputeraan Nabi Muhammad SAW...

Sally pun turut bersama BOICE diseluruh dunia menyambut hari ulang tahun ke 4 CNBLUE debut di Korea... 14th January setiap tahun merupakan hari ulangtahun band kesayangan sally, CNBLUE....sebagai peminat yag kurang sikit obsess melainkan kepada Yonghwa...hihi...sally pun nak jugak meraikan hari yang bersejarah buat mereka...

To my loveable..lovely..love boys,
Kang Min Hyuk - Jung Yong Hwa - Lee Jung Shin - Lee Jong Hyun


Happy 4th debuting anniversary...keep smiling...keep working hard...keep rock the stage...because you got all the Boice's behind your back...we will keep supporting you guys until the end...Thank you for the lovely moment you shared with us...Thanks for keep working hard to give the best for us!

We have learned a lot from you guys...the meaning of love, friendship, work hard and respect...Best of luck for the future undertaking and best of luck for the Blue Moon Word Tour...hopefully you guys will step in Malaysia again...huhu T-T

Lastly, again...Happy 4th years anniversary..may God bless you guys!

Lots of Love... Sally Samsaiman

8 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!

Salam Maulidur Rasul 1435H

9:00:00 AM Sally Samsaiman 12 Comments

Salam Maulidur Rasul!
 
اَللَّهُمَّ صَلِّ َعلى سيدنا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آِل سيدنا مُحَمَّدٍ

Alhamdulillah.... berselawat la kita ke atas Nabi Muhammad S.A.W....Junjungan yang paling kita cintai...Kekasih Allah....Hari ini jatuh pada hari ke-12 bulan Rabiul Awal...Hari ni kita memyambut keputeraan Nabi kesayangan kita...


MasyaAllah...terasa kerinduan terhadap nabi kita...semoga sentiasa darjatnya diangkat ... walaupun dah lama kita ditinggalkan...namun kasih sayangnya masih kita dapat rasakan bila mana kita buka Al-Quran...subhanaAllah...

Tema Maulidur Rasul pada tahun ni adalah Wasatiyyah Tonggak Kesatuan Ummah...sama-sama la kita hargai hari ni...Jangan lupa perbanyakkan selawat ye...bukan hari ni je...buat la selalu...

^_^

12 Orang Sayang Sally!:

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!