Wordless Wednesday! [Dubu Dubu promotion]

12:36:00 PM Sally Samsaiman 14 Comments


Kepada yang selalu cakap makanan Korea mahal kan...boleh la g Dubu Dubu jumaat ni...ada 3 years anniversary promotion...RM3 dapat Soondubu Jjigae...okay what...

Soondubu Jjigae = Spicy Stew (Chicken/Beef/Seafood)

Happy Luncheon! :)

You Might Also Like

14 comments:

  1. Replies
    1. Ini mmg sedap! hahahaha..kalau rajin pergi la cuba! ^_^

      Delete
  2. salam singgah sini dik Sally...murahnya.
    akak tak pernah ni makan masakan korea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. murah sebab promotion je ni kak...kalau g hari lain idok la dapat murah ni... :D

      Delete
  3. Alaaaaa bencilah kenapa bukan semalam dia buat promo ni. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab anniversary dia Jumaat ni la dik non!

      Delete
  4. wowww, kenapa la dubu dubu ni tak bukak cawangan kat kedah?huhuhu. kalau ikut harga asal agak mahal jugak soondubu tu.

    ReplyDelete
  5. tak pernah lagi makan makanan korea..huhu

    ReplyDelete
  6. Bila la nak dapat peluang makan kat Dubu-Dubu ni.

    ReplyDelete
  7. Arghhh tempting.... meleleh... tergoda... terujaaa.....

    ReplyDelete
  8. Uisjjj dapnyaaa ugggggh
    (Walaupun takpernah rasa)
    hihih

    ReplyDelete
  9. kecewa sikit dengan spicy stew kat Nu sentral haritu... huhuh

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!