Review Blog Pilihan - ainimrashihah.blogspot.com

2:00:00 PM Sally Samsaiman 4 Comments


Hi Cik Kembar!

Hehehehe...Anim ni merupakan kawan blogger yang paling rapat dengan Sally...mula-mula kenal dia masa terlibat dalam satu program anjuran SEDA Malaysia...Lepas tu terus rapat dan rapat...Walaupun Anim lebih tua daripada Sally, tapi Sally dah biasa panggil dia dengan nama je..hehehe...

Blogger yang bekerja dan tinggal di Putrajaya ni lembut je orangnya, tapi sangat tegas...sangat! Dia jugak merupakan satu-satunya blogger yang Sally kenal yang ada kembar..hehehe...so, Sally pun kembar jugak...yg unofficial nombor 3..kahkahkah!

 Cuba teka mana satu Anim?

Sally suka tengok Anim pakai shawl...sebab cantik...sobs...merintih wajah Sally yg gebu dan tepu dengan lemak ni..muahahaha...Anim mmg suka sangat dengan warna biru...sebab tu dia boleh geng dengan Sally...dia minat fanatik dengan Super Junior, Sally dah gila dengan CNBLUE.. (okay, gila nampak agak melampau disini)

Thanks Anim sebab sentiasa ada masa Sally nak cari teman untuk berbual...walaupun kena layan budak kurang bermotivasi macam Sally ni...hehehe

So, jom kita berkenalan dengan Anim...

p/s : Maaf kalau review agak kurang memuaskan..and sorry pinjam gambar!

You Might Also Like

4 comments:

  1. owh rupanya kak ainim rupanya ada kembar.

    tapi sebelum tu. saya pun tak tahu saya lebih muda atau lebih tua.

    ReplyDelete
  2. ingatkan korang dari tempat kerja yang sama.. baguslah sally kenal anim.. nampak keserasian..
    Mama Niza

    ReplyDelete
  3. Salam singgah dik Sally..akak teka yg sebelah kiri tu Ainim..hehe...memang cantik dan comel Ainim ni macam dik Sally juga...suka tengok ni kalau ada yang kembar2..comel jer...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!