Wordless Wednesday! [Action!]

4:28:00 PM Sally Samsaiman 23 Comments


Successful people maintain a positive focus in life no matter what is going on around them. They stay focused on their past successes rather than their past failures, and on the next action steps they need to take to get them closer to the fulfillment of their goals rather than all the other distractions that life presents to them.

You Might Also Like

23 comments:

  1. orang kata.."cakap banyak tak guna.." kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Action speak louder than words kan? ¯\_(ツ)_/¯

      Delete
  2. wah, anda penuh dgn motivasi cik Sally.
    but jangan lupa yg lepas juga kadang2 mengajar kita utk berhati2 di masa depan.
    pendek kata, jadikan pengajaran.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak salah motivate diri sendiri...mmg betul...tak semua yg dulu kena lupakan sbb tu semua salah satu drpd liku-liku hidup... ⊙﹏⊙

      Delete
  3. mungkin sebab tu tak ramai yang berjaya kejar impian. sebab tiada tindakan. (point to myself)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita sendiri kena mulakan...sbb kita yg tentukan hala tuju hidup kita...
      (~_^)

      Delete
  4. Thank you kak Sally! Betul-betul macam memberi peringatan dekat diri sendiri ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks jugak utk farah sbb selalu ingatkan akak pasal kehidupan... (^▽^)

      Delete
  5. biar pandai buat dari pandai cakap,
    jangan pandai cakap, tapi nan hado satu apa pun tak jalan
    aim dan target setinggi gunung sekali pun, kat lembah jugak kaki berpijak.

    ReplyDelete
  6. amboi kak sally...se-pe-king arini! :D ahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali keluar daripada sastera negarawan..muahahaha

      Delete
  7. betul tu... kadang cakap je lebih tapi tak serupa bikin..

    ReplyDelete
  8. kerja kalau jalan cakap banyak tak apa.. jangan mulut aje kecoh keje tak jalan..

    ReplyDelete
  9. rmai mnusia skrg ckp xsrupa bikinn

    ReplyDelete
  10. all things you said i'm agree that and we can success we must look forward and know bout stumble in the past to make steps in the future lagu baru

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!