The Big Bad Wolf is back in KL 2014!

10:05:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments


Hah!
Kepada ulat buku..peminat buku dan sesiapa yang hidupnya berkait rapat dengan buku...ni ada berita baik untuk korang...YES! The Big Bad Wolf is back in KL!

Kali ni mmg nak simpan duit...nak cari buku banyak-banyak...hahahaha...tapi tak nak la pergi pukul 3 pagi macam dalam entry 3 am. 3 books.

Kali ni venue dia masih sama di Malaysia International Exhibition & Convention Centre (MIECC) bermula pada 5th December sampai 16th December 2014.. So, guys...mark your calender!

You Might Also Like

10 comments:

  1. Kita pun kena kumpul duit ! Nanti kite pergi ramai ramai eh eh eh. :D

    ReplyDelete
  2. tgk pada aktiviti dan kelapangan...bersesak2 tu cam tak sanggup jer....

    ReplyDelete
  3. untong laaa. plisss suruh dorang buat kat miri sarawak jugak!! >.<

    ReplyDelete
  4. wow, best.
    on my bufday pulak tu.
    triple best.
    hehe!

    ReplyDelete
  5. selamat membeli belah ye Sally..beli banyak kali nih..

    ReplyDelete
  6. nak cari buku hard cover murah murah !!! and buku memasak anna olsen ^^

    ReplyDelete
  7. insya Allah...nak jugak pergi...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!