Teringin masakan Korea!

11:27:00 AM Sally Samsaiman 15 Comments

Hari ni sangat sibuk dekat office...mencari barang yang hilang...haihhhh...entah kemana la perginya....cut it off...

Harini belum sempat sarapan lagi...lapar gila rasa sebab sibuk mencari "barang" yang hilang tu...sampai la duduk keja tetiba terasa lapar yang teramat sangat dan tetiba teringin makanan Korea...entah la...rasanya bulan ni belum makan makanan Korea lagi kot tu yang craving lain macam je ni....

Dalam mulut ni teringat la nak makan yukgaejang, nak makan gimbap...nak makan ramen, nak makan Tteokbokki, Rabbeokki, nak makan bibimbap, hoppang, jjampong, dakgalbi, kimchi, japchae...wehh...semua benda la tetiba melayang dalam kepala ni...aisehhh!

Lapar nyaa...


p/s : motif sangat update -___-''

You Might Also Like

15 comments:

  1. Klau lapar smua lya nak ngap hihihi

    ReplyDelete
  2. waa.. terornya kak sally, tau semua nama.. sampai saya pun rasa teringin nak makan. hehe

    ReplyDelete
  3. Teringin jugakkkkk. Tapi tempat saya ni susah sikit nak cari tempat korean food T_T

    ReplyDelete
  4. pegi dubu-dubu la sally..tak pun gomonae..jgn lambat nnt nyesal..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti la insyaallah... Duit xde lagi ni..hahaha

      Delete
  5. balik kerja boleh pi makan...isk..isk...

    ReplyDelete
  6. CT rasa turut lapar apabila nama nama makanan itu semua disebut.

    ReplyDelete
  7. Teringin juga nak makan makanan Korea.Lagi-lagi yang daging/ayam. Asyik makan yang seafood je >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...cuba masak sekali..mana tau sedap ke kan...

      Delete
  8. hai pglman yaya la kan..yaya kurang ckt dgn Dubu dubu...xfeel mana..tp ad 1 tmpt dkt melaka.. ermm Shibaraku..mknn korea dia..fuuuuuhhhhhhhh gila terngkt...try la haha :)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!