Sunday, October 12, 2014

Solok lada gergasi :)


Makan time!

Hehehe...harini ibu masak sedap oii...hehehe...Dapat makan solok lada gergasi...orang yang suka makan Nasi Kerabu sepatutnya tau la...kan...

Kalau ibu buat...mmg inti banyak...ikan banyak...pakai kelapa parut yang bukan hampas...hehehe...alhamdulillah...beli cili hijau ni dekat AEON...gila besar kot saiz dia...ibu terus beli...hahaha...

Korang breakfast apa harini..?

13 comments:

  1. X pernh nmpk Dan mkn . lya bfast kuih pau hhee

    ReplyDelete
  2. jelesnyeeeee.. tu solok lada kegemaran sayaaaaa

    ReplyDelete
  3. Fuhh..sedapnya solok lada !

    hari ni saya breakfast bihun goreng je :)

    ReplyDelete
  4. makan roti je..
    terserdak air milo tengok gambor cik Sally post.
    huhu... jelesnyer.. :'(

    ReplyDelete
  5. sedapnya..dah lama tak mkn solok lada ni..teringin lah pulak..

    ReplyDelete
  6. kite brunch cucur lemak manis adabi. haha..

    tak reti makan solok lada, tak reti makan nasi kerabu. sadis kan? huhu

    ReplyDelete
  7. Pertama kali dengar pasal solok lada gergasi ni.

    ReplyDelete
  8. Auuummm. Feveret kita tu solok lada. Sedap giler. hehe
    Singgah malam jenguk Sis Sally sambil menabung kat Proton :)

    Jemput singgah : Banyaknya Ongoing Iklan Nuffnang

    ReplyDelete
  9. cili ni sangat sedap dan sangat pedas jugak kan untuk lidah malaysia ni... hahahhaa

    ReplyDelete
  10. sedap nya sally~!~~ kak suka sangat2 makan nasik kerabu dengan solokk. bila nak ajak kak dtg umah sally niii ^_^

    ReplyDelete
  11. Sedap solok lada ni nak2 letak isi banyak.....^_^

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!