Jom relaks di spa!

3:43:00 PM Sally Samsaiman 8 Comments

Salam Sabtu!

Siapa puasa hari ni...? Angkat tangan!

Hehehe...yeay! boleh gimme five dengan Sally...Disebabkan harini Sally cuti minggu pertama dan takde benda nak buat dekat rumah...jadinya hari ni jom kita relaks dekat spa! Sally ditemani kawan Sally, Atid.


Spa ni tak jauh daripada rumah Sally...berdekatan dengan Ampang Point je pun...hehehe...nanti Sally review tau camne keadaan kat sini...

okay! Got to go baby! Nak relaks dekat dalam...weehooo~

You Might Also Like

8 comments:

  1. Aishah Radhiah macam pernah dengor. Dekat lak dengan Ampang Point. Memang tempat kita2 dah tu... hehe..

    ReplyDelete
  2. Salam singgah petang dik Sally...dekat rumah...mcm tu senang tu dik Sally p spa...

    ReplyDelete
  3. amboi kak sally... pergi spa you....tak ajak kite pon ye! :D

    ReplyDelete
  4. Selamat berspa sally...sedapla badan pasni kan???

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!