Header baru lagi ~

11:16:00 AM Sally Samsaiman 18 Comments

Well, sesape yang nak buat muka terkejut dan pelik tu harap jangan la...hehehe...ye, Sally tau Sally baru je tukar header beberapa hari lepas...tapi rasa tak puas hati jugak...so, pagi ni buat lagi satu...simple je pun...janji orang tau ni blog Cik Sally Samsaiman...


Sally ni mmg buta seni sikit...jadi buat jela yang simple...tu pun pakai photoscape je sbb yang lain mmg tak reti...hehehe..maafkan jela saya...hahaha...nak mintak orang tolong buat segan...jadinya buat jela sendiri...hehe

Simple is nice huh?

You Might Also Like

18 comments:

  1. Cantik dan simple! Dan comel,hehe..
    Yeah,simple is nice! ^O^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...thanks fatanah! ☜(⌒▽⌒)☞

      Delete
    2. Sama-sama,kak yonghwa! (´・ω・`)

      Delete
  2. untunglah orang ada header baru... kita tak ada header baru pun... #ehhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harus la untung...mohon dengki...hahahaha (*^▽^*)

      Delete
  3. Replies
    1. Biasa je ni...buat yg simple je...janji nmpk comel...ke ke

      Delete
  4. Salam singgah sabtu dik Sally...nampak comel jer header baru ni...untunglah pandai edit2 header ni..walaupun simple tapi comel sangat...

    ReplyDelete
  5. cantik dan comel..macam kak Sally.. ^_^

    ReplyDelete
  6. wah...rajin betul cik sally kite nih..teringin nak tukar header jugak tp mls nak buat..haha.

    ReplyDelete
  7. tomeyynyaa akak yong hwa kita ni hehehe

    ReplyDelete
  8. OK la tu lya punya header x buat lgi huaaa..kebizian d opisan hhhee

    ReplyDelete
  9. Header baru sangat comel :D

    ReplyDelete
  10. hihi simple is nice. i agree. tak payah sarat sangat. dah cantik dah Sally ^^

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!