Bincangkan.

3:05:00 PM Sally Samsaiman 9 Comments


A silent message behind this picture. How many understand...?

You Might Also Like

9 comments:

  1. Mesej disebalik gambar ni , budak tu nak pergi sekolah tapi tak mampu. Die tengok je budak budak tu pergi sekolah. Eh ke ponteng sekolah ?

    ReplyDelete
  2. cian dia..mesti dia nak g skolah jgk tp xdpt kerana kemiskinan...huhu

    ReplyDelete
  3. budak kat skolah tu kan? sedih sbb dia miskin xblh pegi skolah..ke maksud ape?

    ReplyDelete
  4. die nak pegi rombongan mcm budak-budak lain, tp mak die suruh tolong jual kuih so die tak dapat pegi rombongan.. kan kan kan :) hahah

    ReplyDelete
  5. hanya mampu melihat rakan2 sebaya ke sekolah dalam tangisan. Dia sedih kerana tidak dapat menimba ilmu dan tidak berkemampuan untuk membiayai perbelanjaan ke sekolah..

    ReplyDelete
  6. Saya faham. Sedihnya bila fikir :(

    ReplyDelete
  7. Tak semua bernasib baik, tapi yang bernasib baik, leka pulak.. hmmm :)

    ReplyDelete
  8. sedihnya..budak tu terpaksa korbankan masa depan dek kerana kemiskinan

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!