Thursday, October 2, 2014

Bincangkan.


A silent message behind this picture. How many understand...?

9 comments:

  1. Mesej disebalik gambar ni , budak tu nak pergi sekolah tapi tak mampu. Die tengok je budak budak tu pergi sekolah. Eh ke ponteng sekolah ?

    ReplyDelete
  2. cian dia..mesti dia nak g skolah jgk tp xdpt kerana kemiskinan...huhu

    ReplyDelete
  3. budak kat skolah tu kan? sedih sbb dia miskin xblh pegi skolah..ke maksud ape?

    ReplyDelete
  4. die nak pegi rombongan mcm budak-budak lain, tp mak die suruh tolong jual kuih so die tak dapat pegi rombongan.. kan kan kan :) hahah

    ReplyDelete
  5. hanya mampu melihat rakan2 sebaya ke sekolah dalam tangisan. Dia sedih kerana tidak dapat menimba ilmu dan tidak berkemampuan untuk membiayai perbelanjaan ke sekolah..

    ReplyDelete
  6. Saya faham. Sedihnya bila fikir :(

    ReplyDelete
  7. Tak semua bernasib baik, tapi yang bernasib baik, leka pulak.. hmmm :)

    ReplyDelete
  8. sedihnya..budak tu terpaksa korbankan masa depan dek kerana kemiskinan

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!