Wise thought Loki..!

6:00:00 PM Sally Samsaiman 7 Comments


Kenal sape kat atas ni...? Hehehehe...kalau yang dah tengok cite "THOR" sure kenal pelakon Tom Hiddleston yang memegang watak "LOKI"...Walaupun dalam cerita tu dia jahat tapi kat luar tak macam tu ek dia...hehehe

Tapi Sally tertarik dengan kata-kata dia dalam quotes ni...betul...Zaman sekarang banyak kita dengar pasal penderitaan perempuan...ada yang dipukul, diseksa dan sebagainya tapi itu semua dikatakan atas dasar cinta...pukul sebab cemburu, seksa sebab sayang...?

Tak nampak rasionalnya disini...tapi tak tau la kalau cara bercinta dah berubah sekarang kan...hahahaha...Tapi Sally berharap sangat lelaki akan hormat wanita pada yang sepatutnya...dan perempuan pun kena la jagan diri...jangan jadi buta kerana cinta.. :)

You Might Also Like

7 comments:

  1. Yeay Loki! Hehe. Suka quote atas ni. Mendalam maksud dia..

    ReplyDelete
  2. Tapi Loki memang hensem dari THOR.. Hehehe..

    ReplyDelete
  3. kan??sayang tak kena cara..macam tak waras pun ye..

    ReplyDelete
  4. so true! lagu zaman sekarang tak macam lagu jiwang zaman dulu-dulu kan...

    ReplyDelete
  5. Loki tu yg jadi adik Thor, kan..Quote tu betul, kt Msia pon menjadi2.risau plak.

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!