Wednesday, September 10, 2014

Logo Protege Mia Liana.

Kalau yang mana ingat, pada awal Januari yang lepas...Sally dah terpilih sebagai protege ketiga kepada blogger kak Mia Liana. Dalam entry beliau, Logo Protege Mialiana.com, kak Mia ada cakap pasal satu harapan dia yang dia nak anak didik dia meletakkan banner yang melambangkan perhubungan kami...so, here you are!


Dalam entry tu jugak ada bagi tau pasal protege Mia Liana yang kelima kan...hahaha...Sally dah tau dah sape...tapi belum boleh released kan lagi siapa dia...so, kalau korang nak tau sape dia...korang kena la tunggu kak +Mia Liana umumkan siapa nanti...alaaa...x lama dah...insyaAllah dalam masa yang terdekat ni jugak...

Sebenarnya, Sally gembira sangat bila ada orang didik dalam dunia blog ni...takde la kita terumbang ambing kan...terima kasih sangat kepada kak Mia yang sudi didik Sally...kalau tak...entah kemana la hala tuju Sally kan...Walaupun kak Mia ajar hampir semua yang dia tau, tak sikit pun dia mintak apa-apa balasan, dan Sally sendiri pun tak mampu nak bagi apa-apa...harapan Sally semoga Allah berikan ganjaran yang setimpal dengan usaha kak Mia mendidik...

okay la...dah jauh sangat membebel haa...kekeke...

Love ya! :)

19 comments:

  1. touchingnyaaaaa.... thanks ya sally...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...semoga ilmu yang diturunkan oleh kak mia, sally guna sebaik-baiknya yer...

    ReplyDelete
  3. Cantik..tahniah protege-protege semua..

    ReplyDelete
  4. wah..untungnya siap ada mentor..sy belaja sndiri je ekekeke

    ReplyDelete
  5. Terbaik dari mentor utk semua protege

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!