I do.

10:17:00 AM Sally Samsaiman 12 Comments


Bila baca quotes ni...ada seorang je yang terus Sally teringat...arwah papa...

Kadang-kadang orang tanya...mama tanya...ibu tanya..."Tak rindu papa ke?"...Sally tak tau nak jawab ape...Sally cuma boleh senyum and whispering...I do..I do missed him so much..so so much and I just dunno how to expressed it in terms of words..Sally rindu.

Teringat masa zaman kolej...Papa meninggal masa cuti semester satu...yup...masa yang paling Sally rasa tertekan...hampir setiap malam masa masuk semester 2 tu Sally menangis...dan Sally akan call kakak sambil menangis...that time I know that my sister will always be there for me...dia sanggup dengar Sally menangis pukul 2-3 pagi even dia pun ada kelas masa kat UiTM..huhu...kalau dah nama adik...

9th December 2008.

I missed you papa. Al-Fatihah.

You Might Also Like

12 comments:

  1. Sally jangan sedih sedih. Big hugsss ! :)

    ReplyDelete
  2. al-fatihah sally..klo rindu titipkan lah sll al-fatihah utk beliau agar beliau tenang di sn

    ReplyDelete
  3. al-fatihah. Inshaallah, semoga doa anak soleh akan mengiringi arwah ayah Sally ye

    ReplyDelete
  4. sally, i cried so hard reading this..
    walaupun abah n mama ain masih ada.. alhamdulillah..
    tp terasa yg sgt sedih n pedih menahan rindu kpd org yg sgt bermakna kpd kita..
    sbb ain ada kawan baik yg ayah dia meninggal ketika dia sem 1 di kolej jugak.
    kami kawan2 lah tempat dia melepaskan segala kesedihan..
    bila baca ni, teringat balik saat itu..

    ReplyDelete
  5. Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah..

    ReplyDelete
  6. semoga arwah papa ditempatkan dikalangan orang yang soleh

    ReplyDelete
  7. Bnyakkan bersabar sally, jgn sedihx2..:) Al-fatihah

    ReplyDelete
  8. sabar akak..banyyakkan berdoa untuk arwah papa akak..moga ditempatkan dlm golongan org yg soleh

    ReplyDelete
  9. Semoga arwah papa kak Sally ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman

    ReplyDelete
  10. ct pon rindu arwah apak...sedey....but life must go on...sudah takdir kami trpisah...ajal maut jodoh pertemuan....kuasa yang esa...sedey...tapi kite kena kuat...kite pon xtau bile n mcm mane pnhujung cerita hidup kite....

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!