[Full] - Yeay! Jumpa abang...

12:51:00 PM Sally Samsaiman 10 Comments






Heee~
memang cerita lapuk...masa ke MATTA Fair jugak sebenarnya...dari jauh Sally dah nampak dia kat tingkat dua...terus ajak cousin Sally teman...tapi dia tak layan...hahahaha...ajak la kak Fiza, baru la dia layan...kekekeke...



Percaya la...Sally sangat suka doraemon...suka yang macam suka gila punya suka yang macam terlalu suka yang orang lain tak tau la suka macam mana tapi Sally suka gila...

Err...Sally nak bagitau tu je sebenarnya...jangan lupa warga Johor, boleh la ke exhibition Doraemon tau! sure tak menyesal...

You Might Also Like

10 comments:

  1. Besar ya ni baru puas klau nak peluk ekekeke

    ReplyDelete
  2. alahai bestnya..:) nak jugak..hehe

    ReplyDelete
  3. Oh Doraemon.. Kenapa tak ajak sekali Stitch join duduk situ.. Kan dah macam adik beradik.. Sebab sama kaler kan.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb kat MATTA Fair, Stitch xde..hahahaha...ini pun Kira wakil Japan la ni... (*≧▽≦)

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!