CPUV | Mayfair Bodyline & HP PC Demand Gen Digital

10:52:00 AM Sally Samsaiman 11 Comments


Alhamdulillah...akhirnya...ada jugak CPUV untuk bulan September ni...sekali dua pulak...hehehe...tapi yang sama...eh, ke salah ni ek..? Mayfair Bodyline ni Sally pernah dapat untuk bulan August, dan kali ni untuk bulan September pulak...happy gila...ingatkan Encik Nuffnang dah berhenti mencintai Sally..kekeke...

HP PC Demand Gen Digital tu pulak dapat hujung bulan August, masa tu tinggal dia je satu-satunya...sedih rasa takut tak dapat yang lain dah...hehehe...

Kalau ditakdirkan korang nampak 2 iklan tu...tolong la klik ye...earning kita belum naik pun..sebab baru lepas cash out..kekeke

You Might Also Like

11 comments:

  1. amboi, sampai dua nuffnang kasi kak sally...kite ade satu je on going....alhamdulillah, boleh lah kan untuk blogger baru cm kite... :D

    ReplyDelete
  2. wahhhh sampai due dapat.. tamak ehhh hahahaah :) tahniah sally ku sayang meeooowww boleh belanje yeeehhhhh

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. semoga murah rezeki sally selalu ^^

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!