Wordless Wednesday! [Dog]

11:17:00 AM Sally Samsaiman 9 Comments








Kalau tak nak...buang la kat tempat yang mampu jaga mereka ni...kalau dah tak mampu nak jaga..."buang" mereka dekat tempat yang senang cari makan...jangan diseksa mereka walaupun kita dah tahap tak mampu nak jaga....

Please show some respect...where is your humanity man...?

You Might Also Like

9 comments:

  1. sedihnya tengok..anjing memang loyal...antara binatang paling loyal dan iq tinggi

    ReplyDelete
  2. Kesian nya.. Setia dia menunggu..

    ReplyDelete
  3. ksian anjing tu..snggup owner dy wat mcm tu..huhu

    ReplyDelete
  4. betul tu. walaupun dia sekadar binatang tapi jangan sesekali diseksa.

    ReplyDelete
  5. yup..kesian sgt...dh bc dlm FB..tp kalau tak silap dh ada org adopt kot anjing ni...

    ReplyDelete
  6. ain sgt suka pada binatang, walaupun anjing...

    ReplyDelete
  7. Anjing memang haiwan yg setia.. Sangat sangat setia..
    Kesiannya tgk dia,huhuu..

    ReplyDelete
  8. Sedih la pulak tengok anjing tu kan ..tak baik buat camtuuu kesian betull

    ReplyDelete
  9. sedih tgk anjing nih...setia menanti tuan die

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!