Selipar bulu-bulu :P

9:29:00 AM Sally Samsaiman 14 Comments


Carrot!


Ulat gonggok!

Hahahaha...kan Sally dah pernah cakap...Sally suka buang duit! -___-''

Eh! tak la...kaki Sally ni jenis kering dan cepat merekah...so, kat rumah ke kat office mmg sally selalu pakai selipar atau stoking...kat office pakai carpet pulak...lagi la kaki sakit...so, Sally beli la selipar instead of pakai stoking...malas nak pakai nak nak sarung nak bukak...

Lagi satu pakai kat rumah...sebab ibu dah ambik selipar Sally lagi satu...terpaksa la beli yang kedua..hahahaha...sadis tak cerita Sally...? ni bukan alasan ye..haip! haip!

Korang ada masalah macam Sally?

You Might Also Like

14 comments:

  1. Replies
    1. comel gila kan...? kalau ada yg besar macam bantal..Sally nak beli! hahaha :D

      Delete
  2. Comel kaki sally hhee Jgn mrg sally gurau2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...aigooo~ kaki pulak yg Lya tgk :P

      Delete
  3. Same to me kak Sally, tiap-tiap malam Azwar rendam kaki dengan air panas (tambah garam sikit)..

    ReplyDelete
  4. kenapa comel sangat selipar tu? xD

    ReplyDelete
  5. comelnyaaa! saya pon penggemar selipar cenggini,selesa :3

    ReplyDelete
  6. Akak pakai selipar jepun je kat opis....huhu

    ReplyDelete
  7. macam comel je yang ulat gonggok . heheheh material lembut tue yang best pakai . hehehe kak sally , selalu la rendam kaki dalam air panas . baru kurang sikit kulit kering .

    ReplyDelete
  8. Hehee kak Lya pon ada satu ..Jalan2 kat bilik la pakai hehehe ..Tapi kita punya MICKEY MOUSE hahaaha... Umi Akif ni dah terjebak ngan katun kesukaan Akif

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!