Perubahan.

8:00:00 PM Sally Samsaiman 7 Comments


Selalu kita dengar...orang kata...kau ni dah berubah...kau dah tak macam dulu...kau itu dan kau ini...tapi dorang selalu terlupa yang manusia tu seringkali berubah mengikut keadaan semasa...kadang-kadang kita berubah ke arah kebaikkan...dan tak kurang jugak yang berubah kepada yang lebih buruk...

Setiap perubahan yang berlaku dalam hidup kita ni...semuanya ditentukan oleh diri kita sendiri...dan terkadang kita berubah sebab tak nak mengikut telunjuk orang lagi...kita nak hidup dan corakkan hala tuju hidup kita sendiri....

Perubahan tu penting...dan berubah la untuk kebahagian kita...bukan berubah kerana ingin menyakitkan hati orang atau membalas dendam...kita hidup ni sekali je...jadikan la kehidupan kita ni ynag terbaik...dan ingat, syurga yang kekal abadi menunggu kita...

☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

You Might Also Like

7 comments:

  1. In Sha Allah, berubah menjadi lbih baik..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bersama-sama la kita berubah ke arah kebaikkan :)

      Delete
  2. berubahh menjadi lebih baik...lebih2 lagi di bulan yang mulia ni....rindu sally...;)

    ReplyDelete
  3. mudah-mudahan bila kita berubah ke arah kebaikan sentiasa mendpt keredhaanNya..

    ReplyDelete
  4. absolutey.perubahan itu penting sebenarnya kan :)

    ReplyDelete
  5. Berubahlah untuk kebahagiaan ..

    ReplyDelete
  6. berubah untuk jadi lebih baik!! jyeahhh..bhehehe..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!