Dusun durian dalam rumah!

10:00:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments

Alkisahnya...bila abang ipar sally balik rumah dia dekat Jeli, Kelantan se
bab ayah dia cakap dusun dah berbuah...banyak...pada awalnya kena balik hujung minggu ni...tapi akhirnya dorang balik awal sebab durian dah banyak sangat....sebab takut busuk kalau dibiarkan lama...lagipun dah banyak yang mula merekah...balik la dorang penuh satu bonet kereta oii...


Penuh la dekat ruang tamu ni dengan durian dan jugak manggis yang dia bawak balik dari Kelantan...lepas tu Sally pun ape lagi...buat muka comel dekat kakak Sally la...walaupun semalam birthday dia...Sally nak buli jugak dia...hahahaha...Sally mintak dia buatkan durian crepe sebab dah terlalu banyak durian...hehehe...alhamdulillah...walaupun dia dok membebel kat telinga...still, dia buatkan jugak...mama pulak sibuk dengan nak buat pengat durian...nak bubur kacang hijau durian...tapi kakak sally sayang sally lagi...muahahahaha....~

Pasal tu la...walaupun dah besar panjang...tetap untung tau jadi adik....


Muahahaha...ni durian crepe semalam...dah macam bantal oiiii...sebab sumbat dengan isi durian banyak-banyak....fiuhhhh! mmg senak perut nak habiskan satu...hahahaha...sebab durian crepe penuh buncit macam Sally! comel dan nyummih!

You Might Also Like

10 comments:

  1. Aishh sdpnya klau la dekat udah lya pi umah sally..kat cne durian mhl yg amat tunggu durian kat kg jatuh je baru puas mkn

    ReplyDelete
  2. Wahh..jelesnyaa...bestnyaa...durian..feveret tu..hee..

    ReplyDelete
  3. alahai..terliur akak tengok doriyan tu..sedapnya..teringat masa kecik2 dulu..arwah ayah pagi2 lagi dah bwk balik durian dr dusun..nk pegi sekolah sempat pekena durian fresh gitu..:-)

    ReplyDelete
  4. raya ni mmg dpt makan pulut durian ler.
    sedap tue...

    ReplyDelete
  5. Wah bestnya durian...lama tak makan..

    ReplyDelete
  6. besarnya durian crepe :) mesti best ni

    ReplyDelete
  7. Aiyaaa dusun diyannndalam umah la pulak hehehe ..Suka tgk durian crepe tu ..mesti penuh durian kat dalam tu yang GEMOKKK semacam tu hehehee .Sedapnyerr

    ReplyDelete
  8. perghhh.. kepuasan berganda utk org yg suka gila dgn durian crepe nih..
    jelas isi durian tu.. nasib husna tak makan durian crepe.. kalau tak mesti jeles habis..;D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!