Dapat kad raya....lagi...!

9:38:00 AM Sally Samsaiman 10 Comments


Tahun ni ramai yang berlumba-lumba nak dapatkan kad raya...Sally pun sama la..tak terkecuali...tau tak feeling orang dapat kad raya...dia macam ada satu feels yang..."eh, masih ada orang sayang kat aku"...macam tu la gamaknya..hahahaha

Kad kali ni sally terima daripada mentor kesayangan Sally, kak Mia Liana dan jugak adik beradik sementor merangkap kembar tak seiras Sally, Ainim Rashihah...hehehe...


Semalam pulak...Sally dapat kad raya daripada kak Fuza, pemilih blog Sulaman Lace Heaven...heee~ weh...sayu gila dapat kad raya....rasa macam ramainya orang sayang kita...ek elehhh...orang lain dapat lagi banyak oiii...hahahaha...

Thanks...! May Allah bless you guys! :)

You Might Also Like

10 comments:

  1. perasaan dpt kad raya tu seronok sgt kan..
    nak harap dpt duit raya, mmg x berapa nk mengharap.. huhuh
    tp kad raya diff memberi perasaan yg ummpp~~!!!
    selamat hari raya sally.. xde kad raya drpd ain :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..kan..best sangat...alamak ain...kenapa xde bg kad raya?? Nak! Heee~

      Delete
  2. kumpul lagi buat koleksi kan sally..seronok dapat kad raya ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun ni kad raya sikit je kak..hehehe

      Delete
  3. Tahniah Sally ...Wahh dah banyak la kad raya Sally

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde banyak la kak..ada la sikit... Heee~

      Delete
  4. tahniah! kite dapat jugak kad raya dr kak mia. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeay! Gimme five sikit naddya ⊙▽⊙

      Delete
  5. Saya pun dapat kad raya juga. Tapi, satu je la. Happy sangat-sangat! Tapi, pasal takde dekat Malaysia, tak dapat la nak baca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai...sedihnya bunyi...kak sally nak hantar pun susah...xpe..lain kali kak sally bg tau! (/^▽^)/

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!