CPUV : Tesco Delivery Lab

3:29:00 PM Sally Samsaiman 18 Comments


Baru je pagi tadi update pasal CPUV : Julie's LINE New Packaging...petang ni dah masuk pulak yang baru...hihihi...alhamdulillah...murah rezeki betul dibulan Ramadhan ni...

 Harini pulak dapat nasi bungkus daripada Dato' untuk juadah iftar dengan keluarga...Haji Nasir, rakan kongsi Dato' yang baru balik daripada Mekah untuk ibadah umrah pulak balik dengan kurma Nabi dan juga kekacang untuk semua staff...setiap orang dapat satu bungkus kot...kakak kat office pulak bagi buah kundang yang dia ambil daripada kampung dia...

weehhhh...syukur alhamdulillah betul rezeki hari ni...semoga makin murah rezeki mereka dan jugak Nuffnang!

^_______^

You Might Also Like

18 comments:

  1. banyaknya yang on going nie..enth kenapa akak kurang pulak tahun nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kak..rezeki...InsyaAllah nnt akak pun dapat tu :)

      Delete
  2. Alhamdulillah, congrats sally, jangan lupa dah dapat tu nanti duit raya untuk hubby Sally...wakakakakaka....

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL..dia xde mintak pun...muahahaha...thanks kak!

      Delete
  3. Wahh . Masyukk masyuk . Semoga murahh rezeki kak Sally :*

    ReplyDelete
  4. amboiii jelenya akakkkk! congrats sally, rezeki ramadhan :)

    ReplyDelete
  5. murah rezeki ye hari ni Sally. alhamdulillah. :D

    ReplyDelete
  6. tahniah. murah rezeki kak sally ^__^

    ReplyDelete
  7. Bestnyee. Teringin jugak, tapi pemalas ya amat saya nie nak hupdate. Heeee :')

    ReplyDelete
  8. Wiwiwi bestnyaaaaaaaaa ish habis lah Tudiaaaaaaa. Mesti nanti banjir cpuv kak Sally wiwiwi

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!