Seronok jadi anak bongsu walau dah dewasa.

7:51:00 PM Sally Samsaiman 14 Comments

Hehehe...orang kata anak bongsu ni selalu dapat apa yang dorang nak...tapi bagi Sally...anak bongsu yang paling susah nak dapat...mama, kakak dan abang Sally cakap...arwah papa sayang Sally...Sebab Sally yang paling kurang kena pukul masa kecik..hehehe...

Masa kenduri kakak Sally kat Kelantan, Sally terpaksa balik awal sikit..naik bas...mama dan abg Sally balik kemudian sebab abang Sally nak singgah ke Rantau Panjang untuk shopping dulu before balik KL...tapi sebab ada hal, Sally tak ikut la...

Hehehe..guess what? Mama belikan kita budak botak biru! Biarlah orang kata dah besar panjang, dah boleh jadi emak orang or whatsoever...yang penting tahap obsesi kat Doraemon masih takkan dapat dibendung sampai la bila-bila...


thank you mama!

p/s : Agak-agak kalau Sally buat hantaran masa kawen nanti letak doraemon, kena marah tak dengan mama & ibu? Hahahahaha~

You Might Also Like

14 comments:

  1. comelnya kak sally suka doraemon :p

    ReplyDelete
  2. mase kecik2 dulu akak selalu berangan nak jadikk anak bongsu tauuuuu.. dok pikir cmana nak jadikk anak bongsu nih.. siap bagi cadangan kat mak suruh bagi adik bongsu aii kat orang..huahuaa.a..melampau sangat...

    ReplyDelete
  3. Hahaha DORAEMON tuuu ..comel la Sally ..Malu ahh camtu bak sini bagi kat Akif la hehehehe ...Apapon mmg cute .

    ReplyDelete
  4. Hehe... Manja nya tak hbis2 kn ank bongsu ni kn..

    ReplyDelete
  5. Wah2 sampai sekarang suka doraemon ya! Hihihi.. Tapi bagi saya anak bongsu tu tak adalah macam yang selalu orang fikirkan.. Sama saja...

    ReplyDelete
  6. Ala comel comelnya xD Bak doraemon tu. Kakak dah besar xD

    ReplyDelete
  7. ala comelnya doremon. anak bongsu ni manja ni kan.

    ReplyDelete
  8. ewahhh..sronok sally yer..ecah pon anak bongsu jugak..tapi mak dah xjaga sebab sekarang dah ade suami..tapi sebenarnya anak bongsu ni sama je kan..layanan mak kat anak2 tak pernah ade yg lebih ade yg kurang..

    ReplyDelete
  9. seronoknya jd anak bongsu ni kan..ptt la sally manja je masa jumpa aritu. hehehe+

    ReplyDelete
  10. Assalammualaikum... sally,

    wahh.. ada patung doraemon... besarnya. Mesti mahal kan..

    mselim3

    ReplyDelete
  11. doremon tu bongsu jugak ke?

    hehe

    ReplyDelete
  12. Doreamon dengan kak Sally dua-dua comel :D

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!