Stupidos Trivia..

2:40:00 PM Sally Samsaiman 9 Comments


Hahahaha...okay! yang ni mmg sumpah hilarious gila...Sally bila terfikir kadang-kadang dalam kartun kan...mesti ada aksi-aksi yang macam ni...kadang tu kita tengok je tapi langsung tak pernah terfikir kan...Lagi satu Sally terfikir..macam mana tangan doraemon yang bulat tu pegang barang...heee~

Apa lagi ek scene yang tak masuk akal dalam kartun???

p/s : Dalam kelas ^___^

You Might Also Like

9 comments:

  1. Hahaha cakap babscene tak masuk akal dlm kartun mmg banyak ler sALLY ..HUHUHU.tak teringat plak scene apa ...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha...tapi kadang bila fikir macam comel je..hahaha

      Delete
  2. hahahaha bersepah cerita yg enggo cemni kan.
    qila pun tergelak baca hahahah

    ReplyDelete
  3. Tak pernah terfikir pun. Tapi, saya memang jarang tengok Pingu pun

    ReplyDelete
  4. dia iron alas meja kot...kekeee...

    dah namanya katun...macam katun la perangainya

    ReplyDelete
  5. HAHA . Tulah , kalau pakai , takpelah jugak . HIHI .

    ReplyDelete
  6. hahaha..khusyuk sgt tgk smpai tak sedar pon apa yg tjadi..:p

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!