Sunday, May 25, 2014

Kelas habisss awal!


Ikut hati nak letak gambar sendiri..bila fikir kalau sally buat macam kat atas..buruk sangat rupanya..hahaha...so, letak la gambar Min Hyuk...lalalala~ 

Hahaha...hari ni kelas habis awal..sebab budak laki bodek lecturer nak balik tengok Piala Thomas..hahaha... xkisah la janji balik awal kan? Heee~ 

**happy face!** 

23 comments:

  1. comelnya min hyuk! hehe :p family sye pun tgh tengok piala thomas ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pernah pulak la si sepet ni tak comel kan..? :)

      Delete
  2. Replies
    1. hehehe...dah selesai makan! lapar gilaaa wooo~

      Delete
  3. Cepat2 balik leh la tgk hahaha ..
    Waaa best nyer bila kelas tamat cepat kan Sally ..
    Acer ambik gambar Sally cam gitu hehehe ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...Sally tak rasa nak tgk pun kak...
      Lol...baik jangan kak...bahaya!

      Delete
  4. eleh bajet buruk pulak.
    ahaha.
    piwit untung lah kelas habis awal T_T
    qila nak start dah ni hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. bajet apanya..benda betul kot...
      ish..ish...kesiannya kome~

      Delete
  5. waaa. apa lagi.. jom telentang di atas katil.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, mana tauuu ni...kantoi la pulak kan :D

      Delete
  6. Replies
    1. agak la kak! janji sampai sebelum gelap matahari...

      Delete
  7. Replies
    1. heee~ as usual...sangat...comel... :)

      Delete
  8. hoho...memang happy face la kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...seronok kak oii sekali sekala habis awal :)

      Delete
  9. lecturer pun nak tgk juga tu ... hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jugak kak...sebab ramai yg buat muka comel nak balik awal...

      Delete
  10. Ala..lambat komen la.hehe..komen jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak sangat tak amik perhatian kat sally la tu :)

      Delete
  11. kemain suka kak sally..hehehe..
    tp siapa yg tak suka kelas hbis awl kan..:p

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!