Sunday, May 11, 2014

Heading back to Malaysia.


Haluiiii.... Sally tgh tunggu flight...nak balik ke Malaysia... Flight agak lambat...hahaha...padahal boleh je balik awal-awal kan...hehehe..

Korang buat ape je hari ni...hehe..ada ke yang sambung cuti ? Yela..kan selasa cuti kan..doakan sally selamat sampai ye...


Beli kat 7-eleven semalam...gila kau...kat Singapore.. 7-11 pun jual Starbucks.. Hahaha...another one hour before boarding.. Lamanya...

14 comments:

  1. Tak pe, pejam celik2-pejam celik, habislah sejam tu. Hehehe. Welcome Back Kak Sally!

    ReplyDelete
  2. Semoga selamat sampai ;)

    Sedapppp tak?

    ReplyDelete
  3. bunyi macam jauh je singapore ngn malaysia ye kak.. heeee

    ReplyDelete
  4. seronoklah dapat berterbangan. haha

    ReplyDelete
  5. Sally g singapore ke? laa..akak tertinggal kapalterbang cuti dua hari...sorii..apapun selamat balik..

    ReplyDelete
  6. Semoga selamat sampai kak Sally ;)

    ReplyDelete
  7. amboiii sally...semoga selamat sampai...ehhhehhh...dah sampai ke??

    ReplyDelete
  8. Salam perkenalan.

    Selamat kembali ke Malaysia. Seronok melancong ke tempat orang ni. Teringin nak pegi ke USS tu.. Sejam di airport, pusing-pusing sekejap je..

    ReplyDelete
  9. Seronoknyaaa dia jumpa virtual husbengggg. :P

    ReplyDelete
  10. seronok orang tu jumpa starbucks dia ye

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah dah selamat sampai dah...

    ReplyDelete
  12. Lepas.gian dpt starbuck...hehe

    ReplyDelete
  13. Sekejap je dah nak kena balik...

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!