Haiya! Jadi tukang cat.

10:46:00 AM Sally Samsaiman 12 Comments



Semalam jadi bidan terjun kena cat bilik pengantin sebab bilik sebelum ni tetiba bocor pulak...hmmm...terpaksa la kena cat bilik...dah lewat ptg baru g beli cat, terus cat bilik sampai malam...fuhhh...penat gila kot...


Nasib baik la ada Alan semalam...kalau tak mmg haru biru la Sally nak kena cat sorang.. Hahaha...mengecat...kena la...habis baju Sally sebab lupa nak tukar...



Lepas cat bilik, kena cat tangan dia pulak...haihh...nasib la dia jenis tak suka inai lukis tu...so, sally pakaikan jela mcm tu..janji pakai kan?? Hehehe..okay, sally nak g buat roti jala, nak goreng bihun dgn goreng karipap..Heee~ penat! Tapi seronok.. :)

You Might Also Like

12 comments:

  1. seronoknya ada majlis n berkampung bagai ...

    ReplyDelete
  2. Syoknya... Lama tak berinai..

    ReplyDelete
  3. Eh sume keje sis bole buat ke? :D Fifi xske sgt mngecat ni, keje org lelaki je alasan yg slalu digunakan :D

    ReplyDelete
  4. meriahnya cat.... busy betul sally..

    ReplyDelete
  5. seronoknya.. teringat masa kkak anne kawen hari tu.. sangat2 busy.. tapi anne suka pakaikan orang inai.. pastu anne berinai sekali.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. Wah wah wah seronoknyerrr Sally ..Mesti tak sabar ni ...
    Takper la sekarang Sally tlog2 apa yg patut nnt giliran Sally ramai lg yg nak tlg hehhee..

    ReplyDelete
  7. kak sally ni multi task person kan.
    hebak! <3
    hihihihi

    ReplyDelete
  8. cik sally sy perlukan perkhidmatn cik sally n the geng .. mai cat rumah sy sat..hehhehe

    ReplyDelete
  9. syoknyaaa..meriah rumah.. penat tuh jangan cakap lah kan.. hehehe..

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!