Good Morning Sunshine!

8:43:00 AM Sally Samsaiman 11 Comments

It's Friday!
Alhamdulillah...semalam Sally dah siapkan segala assignment dan jugak grouping punya kerja...even nak dekat pukul 2 pagi baru dorang email kat sally...pfffttt...
yeay! hari ni free sikit...takde la free mana pun...banyak je benda nak buat pun sebenarnya...hahahaha...at least sally takde la bagi kesusahan kepada budak-budak group sally kan...


"No one ever injured their eyesight by looking on the bright side of things"

Dalam erti kata lain...be positive, keep positive and think positive...Mungkin tak semua yang kita harapkan akan dapat kita cakap...tapi kalau kita berfikiran positif...kita pasti boleh dapat benda yang lagi baik daripada apa yang kita inginkan....

Lagipun selalunya Allah akan bagi apa yang kita perlu...bukan apa yang kita mahu...hehehe...

So, just keep calm and smile...it's worth it! :)

You Might Also Like

11 comments:

  1. Yeah! Akhirnya assignment Sally yang menggunung tu dah siap. Mari berjoget dalam group. Hahahaha. :P

    ReplyDelete
  2. Wah...tahniah sally!...hujung minggu boleh bergumbiraaaaa dengan senang hati =)

    ReplyDelete
  3. wahh menari nari lahh anda lepas nihh. hehe. beban dipikul terlerai jua.. :p

    ReplyDelete
  4. keep calm n stay positive.. morning sally~!

    ReplyDelete
  5. Love the picture, kak Sally :)

    ReplyDelete
  6. yes , jom berfikiran posotif :)

    ReplyDelete
  7. Dah tengahari baru baca so good afternoon sally....

    ReplyDelete
  8. Always keep positive thinking... Smile.. :-)

    ReplyDelete
  9. belajar untuk bersangka baik pada pencipta dan hambanya inshaAllah..:)

    ReplyDelete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite or else I'll just head my cursor towards the box and delete your inappropriate comment.

Hopefully all the info is useful for you and don't forget to come again! Much love!