Tuesday, May 6, 2014

Craving for some caffeine!


Itu gambar throwback je...belek-belek telefon...sebab tak tau nak update ape...sekali keluar plak gambar my mocha frappucino menari-nari dekat skrin...adoi! dah la kena kurangkan kafein sekarang ni...tapi hati tu asyik teringat je dekat "beliau"...

Ada jugak yang singgah Starbucks balik karang...haiya! I hate chuuuu la caffeine!

32 comments:

  1. Eh eh ! Sama , kita pun tengah kurangkan. Tapi bile tengok gambar ni. Macam mengidam Caramel Macchiato pula dah. Y_Y

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...kan? I can smell them from here -__-'

      Delete
  2. amboi siap ada nama yong hwa lagi ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...abaikan yang tu Lya! perangai masa tu :P

      Delete
  3. ok you purposely making me jealous...hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I loved doing that to you! hahaha :D

      Delete
  4. Replies
    1. marilah Ieka..marilah kesini..haha :D

      Delete
  5. dapnyeeee............ caramel machiatto... <--betul ke ejaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. caramel mocchiato...tu ejaan yang betul :D

      Delete
  6. yeay!! kita geng kak sally.. husna suka sangat kafein..
    kdg mnum sampai sakit pala..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay! kita geng...mari nak gimme five sikit! hahaha :D

      Delete
  7. Favvy akak ni sally...jom banje akak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak..mana komen akak...?? X nampak..hahaha ;p

      Delete
  8. Im not a starbuck lover. But yeah! I'm a coffee lover!
    Bankrap lah woi nak starbuck slalu. BwahahahaXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Sape yg suruh g hari-hari oii??

      Delete
  9. Replies
    1. Sesekali sally..selang sehari..hahaha

      Delete
  10. T_T takpernah minum...................................
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kata nak belanja kak sally kan??? ;)

      Delete
  11. nama sedap..caramel ribbon crunch frappuccino.hee tapi tak pernah rasa.=) tak gemar sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak minat sangat laaaa...hehe...yg tu..lol

      Delete
  12. aku pun peminat tegar caffeine. hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello geng! gimme five sikit..hahaha :D

      Delete
  13. Replies
    1. takde minum kot..hahaha...craving je mampu :D

      Delete
  14. singgah jangan tak singgah sally..hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi hoi..Jangan goda mcm tu sekali..tak nakkkk...huwaaaa~

      Delete

Hi there! Thanks for stopping by and comment. Please be polite and hopefully, all the information is useful to you and don't forget to come again! Much love!